Gott Nytt År!

Passar på att önska ett Gott Nytt År och hoppas att ni får många trevliga och äventyrliga caching-upplevelser under 2015. Har sett att många Geocachare sätter upp mål inför varje nytt år och det verkar ju trevligt men inget som jag tidigare gjort.

Nu blir det ändring på detta då jag hittat några få och rimliga mål som jag tror att jag kan uppnå under 2015.

Dessa är som följer.

1. Fylla D/T-Matrisen.

Jag har ju några hål att fylla men det är nog ingen omöjlighet att fixa.

dt

Min D/T-Matris just nu.

2. Behålla minimum 2/2 totalt på min D/T.

Inte för att jaga någon Challenge men för att få lite mer utmaning i cachandet.

dt2

Nuvarande D/T-genomsnitt.

3. Logga GC2WXVV #092 5st cacher in one day=40 D/Tp.

Detta kommer bli en tuff utmaning.

dt3

En trevlig men tuff utmaning av den gode Djurets.

4. Att lägga ut en egen T5-gömma i Töreboda.

Kan bli så att det innebär någon form av klurande innan finalen.

t5

Multi eller Myst? Vi får se.

Då återstår det bara att se om man lyckas med detta. Ha de gött!

/Henrik

Kategorier: GEOCACHING | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

GEOÖLAND

En blogg om våra geocacheäventyr på Öland och resten av världen.

Djurets Blogg

Geocaching och andra äventyr

Halléns Geocachingäventyr

Det händer alltid något oväntat....

Myrhammar

Life is an adventure!

BandLEngstrom

Om våra resor och geocaching upplevelser